045. Otthoni edzés felszerelés nélkül: Ahogyan Karlie Kloss edz a tökéletes hasizmokért, lábakért & fenékért
Thea 2017. június 18. - 11:30 0 komment
Réges-régen találtam ezt az edzést a VIVA oldalán, s mikor még nem jártam személyi edzőhöz, ezt a mozgásformát választottam, mert minden olyan területet átmozgat, amire nekem akkor szükségem volt. Az utóbbi időben egy perc szabadidőm sem volt, legalábbis az edzésre biztosan nem, így már egy jó ideje nem voltam konditeremben, szóval visszanyúltam a gyökerekhez és ismét elővettem Karlie edzését, hogy azért formában maradjak. Ámde a VIVA oldaláról felszívódott a cikk, csak a Women Daily Magazine-on sikerült megtalálnom, ezért úgy gondoltam, hogy lefordítom nektek, hátha ti is kerestétek már, vagy éppen most, emiatt kaptok motivációt az edzéshez. 😊 Ha érdekel, a További bejegyzések feliratra katt, ott meg tudod lesni a teljes cikket.

❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Ne feledd, edzés előtt mindig jól melegíts be, legalább szánj rá 20 percet, hogy ne keletkezzen semmilyen sérülésed! Mikor végeztél az edzéssel, a nyújtást se hagyd ki! Az edzés mellett fontos még a megfelelő táplálkozás is! Minél lassabban végzed a következő feladatokat, annál hatásosabb lesz az eredmény!
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗

Lábak

Hajlítsd be a térdeid. Csúsztasd a lábad kifelé, majd emeld meg medencéből úgy, hogy a térdeid hajlítva legyenek. Csúsztasd vissza az eredeti pozícióba, majd egyenesedj fel. Ismételd ezt meg 10 alkalommal, majd jöhet a bal láb!
Ismét be kell hajlítanod a térdeid, de most dőlj kissé előre a felsőtesteddel. Csúsztasd a jobb lábad hátra, tartsd kinyújtva, s mozgasd meg az izmaid a képen látható módon. Ismételd meg 5-ször, majd válts a másik lábadra!
Ne feledkezzünk meg a guggolásokról sem. 👆 Csinálj 10-et bemelegítésként, majd jöhet 20 repeta.

Fenék

A következő feladatokhoz négykézlábra kell ereszkedned. Mindegyiket 10-szer végezd el, majd ha már nagyon belejöttél, emelheted az adagok számát 20-ra.
Az elsőnél nyújtsd hátra egyenesen az egyik lábad, a levegőben emeld meg háromszor, majd rakd le. Utána pedig dőlj a vádlidra, mint egy fújtató macska, aztán ha kész, jöhet a másik láb.
Ez a gyakorlat hasonló az előzőhöz, csupán annyi a változás, hogy a lábad térdtől behajlítva függőlegesen kell emelned, nyújtott lábfejjel.
Első ránézésre ezen a képen ugyanaz történik, mint az előzőn, viszont itt hajlított lábfejjel kell elvégezned a gyakorlatot. Ha kész, lábcsere.
Most már feltápászkodhatsz a földről, ugyanis az utolsó két gyakorlatot állva kell elvégezni. Tipp: Olyan helyen eddz, ahol könnyedén tudod csúsztatni a lábad, vagy szerezz be egy ruhadarabot hozzá.
Hajlítsd be a térdeid, majd csúsztasd úgy hátra a jobb lábad, hogy közben kissé előredőlsz. Addig nyújtsd a lábad és menj lejjebb, amíg meg nem érzed, hogy dolgoznak az izmaid, majd felegyenesedhetsz. Ha kész az adag, itt az idő bal lábbal is elvégezni.
A következő gyakorlatban oldalra történik a csúsztatás. Told ki jobbra a jobb lábad, miközben hajlítod a térded, majd egyenesedj fel. Végezd el 10-szer, avagy később 20-szor, aztán pedig lábcsere.

Hasizom

A kezdő pozíció ugyanaz, mint a fenékformáló feladatoknál, viszont ezek már kicsit nehezebbek lesznek, mint az előzőek. (Tapasztalat. 😃) A következő feladatokat kezdetben 5-ször, majd ha már könnyebben mennek, akkor 15-ször végezd el!
Az elsőhöz szükséged lesz egy vizes palackra. Fogd a bal kezedbe, emeld fel oldalra kitartva a bal lábad, majd érintsd őket össze, aztán pedig újra kinyújtás. Ha készen vagy, csináld meg a másik oldaladdal is!
Állj négykézlábra kinyújtott lábakkal és kis terpeszben, majd a bal lábad húzd be hashoz. Ismételd addig, amíg kész nem leszel, aztán pedig lábcsere.
Ebben a gyakorlatban szinte ugyanaz a dolgod, mint az előzőnél, csak a lábaid keresztben húzd hashoz!
Az utolsó két gyakorlat a felső hasizmokat mozgatja meg. Húzd fel a bal, majd jobb karod függőlegesen úgy, hogy közben ökölbe szorítod őket. Csináld meg a kellő adagot, tehát karonként 5-öt, vagy ha már profi vagy, akkor 15-öt.
És íme, elérkeztünk az utolsó gyakorlathoz, melyben egyenesen, kinyújtott kézfejjel és ujjakkal kell előre emelned a karod, felváltva, egészen addig, amíg kész nem lesz a kellő adag.

Remélem, hasznos volt számotokra ez a bejegyzés és neki is álltok edzegetni! 😃 Jöhet több edzéssel kapcsolatos bejegyzés? 😉

Címkék: , , , , ,

© 2017. Minden jog fenntartva.